مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 15:152020-08-31سياسي

1500 پرس غذای نذری در اردبیل توزیع می شود


حسینی در اردبیل روزانه یک هزار و 500 پرس غذا در موکب امامزاده سیدصدرالدین اردبیل تهیه و توزیع می شود.

- حجت الاسلام مهدی ستوده 10 شهریور در جریان برپایی موکب احسانات در امامزاده سیدصدرالدین اردبیل اظهار کرد: طرح توزیع غذای نذری تا آخر ماه صفر در این محل دایر شده و سعی بر این است تا با همکاری گروه های جهادی این غذاها در بین خانواده های نیازمند توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 50 هزار پرس غذا با سفارش خیرین تهیه و در مناطق محروم شهر اردبیل توزیع شده و همچنان این حرکت معنوی همراه با عزاداری دهه دوم محرم در این امامزاده با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: برخلاف سال های گذشته امکان برپایی سفره های احسان در امامزاده وجود ندارد و هیئت امنا تصمیم گرفته تا با جمع آوری کمک های خیرین و همراهی عزاداران و صاحبان احسانات و نذورات غذای طبخ شده را در بسته های یکبار مصرف ارائه کند تا سلامت عزاداران نیز مورد توجه قرار گیرد.

ستوده با قدردانی از عموم عزاداران حسینی به ویژه برای حضور گرم و همراه با رعایت موازین بهداشتی در آیین ها و مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) تصریح کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز بیشترین مراجعه به امامزاده سیدصدرالدین را شاهد بودیم که اوقاف و امور خیریه سعی کرد تا در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1500 پرس غذای نذری در اردبیل توزیع می شود

1500 پرس غذای نذری در اردبیل توزیع می شود