مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 01:502020-08-31سياسي

عباس زاده: دستگاه دیپلماسی در برابر تقلاهای آمریکا واکنش متناسب داشته باشد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مقامات آمریکایی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تقلاهای زیادی انجام خواهند داد مهم این است که ما براساس منافع ملی و منطبق بر استراتژی ها واکنش متناسب داشته باشیم.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مقامات آمریکایی تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تقلاهای زیادی انجام خواهند داد مهم این است که ما براساس منافع ملی و منطبق بر استراتژی ها واکنش متناسب داشته باشیم.

محمود عباس زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه اظهار کرد: با توجه به خروج آمریکا از برجام استفاده از مکانیسم ماشه حداقل در ظاهر وجاهت حقوقی و قانونی برای آمریکا ندارد.

این کار برای آمریکایی ها هزینه داشته و می داند که در این صورت اقدامی یک جانبه انجام داده است.

نماینده مردم مشکین شهر ادامه داد: با توجه به مخالفت اعضای شورای امنیت با استفاده آمریکا از مکانیسم ماشه مقامات آمریکایی می دانند که با این کار متحمل هزینه شده و اقدامی خارج از روال قانونی انجام می دهند.

در چنین شرایطی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی هم به ایران سفر کرد، مجموع این تحولات را باید به سمتی برد که افکار عمومی دنیا متوجه قانون شکنی آمریکا شوند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس زاده: دستگاه دیپلماسی در برابر تقلاهای آمریکا واکنش متناسب داشته باشد

عباس زاده: دستگاه دیپلماسی در برابر تقلاهای آمریکا واکنش متناسب داشته باشد