مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 02:552020-08-31سياسي

جای خالی تندیس شهید آبشناسان در فضاهای شهری


مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی بنای یادبود شهدا و ایثارگران گفت: شهید حسن آبشناسان یکی از آن شخصیت هایی است که جای خالی تندیسش در فضاهای شهری احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور ارج نهادن به فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای راه آهن، مسابقه طراحی لوح و بنای یادبود شهدا و ایثارگران را با دعوت از از صاحب نظران و هنرمندان برگزار می کند.

مسابقه ای که با ریاست عالی سعید رسولی مدیرعامل راه آهن و دبیری حامد نوری برگزار می شود.

    مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در این باره گفت: شهادت رایکی از موضوعاتی است که باید بسیار برای آن کار شود.

این که راه آهن یا ارگان های دیگر در خصوص این موضوع اقدام به انتشار فراخوان می کنند به نظرم کمتر از شهادت نیست و باید تندیس های شهیدانی همچون سرداران قاسم سلیمانی، حسین همدانی، آبشناسان و .

در جامعه کار شود تا مردم یاد و خاطره آن ها را فراموش نکنند.

البته شهدای گمنام و کمتر شناخته شده هم باید مد نظر جامعه هنری قرار بگیرد، چون که پرداختن به خیلی از این شهیدان ناشناخته نیز می تواند ما را با ابعاد وجودی و تأثیرگذاری خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی تندیس شهید آبشناسان در فضاهای شهری

جای خالی تندیس شهید آبشناسان در فضاهای شهری