مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 03:152020-08-31سياسي

اگرهای جریان اصلاح طلب برای معرفی نامزد شناسنامه دار در 1400


اصلاح طلبان چنانچه شرایط مورد نظر آنها در انتخابات مهیا شود، قطعاً با کاندیدای حداکثری و نامزد دارای شناسنامه و برنامه برای عبور از بحرانهای سیاسی واقتصادی در انتخابات 1400 شرکت خواهد کرد.

- یک فعال سیاسی گفت: اصلاح طلبان چنانچه شرایط مورد نظر آنها در انتخابات مهیا شود، قطعاً با کاندیدای حداکثری و نامزد دارای شناسنامه و برنامه برای عبور از بحرانهای سیاسی واقتصادی در انتخابات 1400 شرکت خواهد کرد.

غلامرضا انصاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار عقیده کرد: مصاحبه اخیر سخنگوی شورای نگهبان و همچنین طرحی را که نمایندگان مجلس برای بستن شبکه های اجتماعی در دستور کار مجلس قرار داده اند نشان دهنده این مطلب است که کشور به سمت تداوم انسداد و یا تشدید انسداد پیش خواهد رفت.

وی ادامه داد: از آن طرف جمعیت کشور ما یک جمعیت جوان است، هرچه ضریب جوانی در کشور بالاتر باشد، ضریب صبوری در آن پایین می آید و اگر شرایط و فشارهای غیر طبیعی ادامه یابد احتمال درهم ریختگی جامعه بیشتر می شود ،و به نسبت جوانی جمعیت خسارت های افزون تری رابه بار خواهد آورد، اندازه جمعیت 15 تا 34 سال در ایران در سال 1335 بالغ بر 10 میلیون بود، در حالی که اکنون بیش از 30 میلیون از جمعیت کشور در سنین جوانی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگرهای جریان اصلاح طلب برای معرفی نامزد شناسنامه دار در 1400

اگرهای جریان اصلاح طلب برای معرفی نامزد شناسنامه دار در 1400