مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-01اقتصادي

16 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر قروه رفع تصرف شد


رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان قروه گفت: 16 هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حاجی علی فعلی صبح امروز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: در ادامه فعالیت های یگان حفاظت از اراضی و کارشناسان حقوقی این اداره و پس از کسب اطلاع از تصرف اراضی ملی با هماهنگی های انجام شده با مقامات قضایی شهرستان و نیروی انتظامی دو مورد رفع تصرف از اراضی ملی جمعاً به مقدار 16 هزار و 500 مترمربع انجام شد.

وی افزود: در اقدامی مناسب 11 هزار مترمربع از اراضی ملی به ارزش سه میلیارد ریال تحت پلاک ثبتی 45 اصلی واقع در حریم شهر قروه روستای دیوزن توسط یگان حفاظت از اراضی ملی اداره راه و شهرسازی، رفع تصرف شد.

رییس اداره راه و شهرسازی قروه ادامه داد: در موردی دیگر توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی این اداره با دستور قضایی و همکاری واحد حقوقی میزان پنج هزار و 500 مترمربع از اراضی ملی به ارزش دو میلیارد ریال تحت پلاک ثبتی 627 اصلی واقع در قروه روستای ویهج، رفع تصرف شد.

فعلی یادآور شد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، قلع و قمع و تصرف منابع و اراضی ملی توسط افراد سودجو این اداره را در جریان بگذارند تا ضمن رفع تصرف از این اراضی، با متخلفان نیز برخورد لازم انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر قروه رفع تصرف شد

16 هزار مترمربع از اراضی ملی در شهر قروه رفع تصرف شد