مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 04:552020-09-01اقتصادي

تبصره 18 راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و راکد است


احیاء ظرفیت های تبصره 18 توسط دولت راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: احیاء ظرفیت های تبصره 18 توسط دولت راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار معاون پژوهشی و آموزشی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: فعالیت های گسترده ای در سال های اخیر برای رشد حوزه صنعت با هدف رونق اشتغالزایی شروع شده که در صورت بهره برداری نهایی می تواند تحول بزرگی در این حوزه ایجاد کند.

وی با اشاره به برگزاری منظم نشست های ستاد اقتصاد مقاومتی، تسهیل و رفع موانع و کارگروه اشتغال ، گفت: پیگیری مستمر وضعیت تولید واحدهای فعال و تلاش برای احیاء واحدهای راکد و نیمه فعال تاثیر بسزایی در ایجاد فرصت های جدید شغلی داشته است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مهم ترین اولویت های استان رفع موانع تولید و اشتعال ، جذب سرمایه گذاری و تسهیل شرایط برای فعالیت تجار و صادر کنندگان است، تصریح کرد: احیاء ظرفیت های تبصره 18 توسط دولت راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد است.

سلیمانی دشتکی با انتقاد از برخی بانک ها به خاطر عدم توجه کافی به مصوبات، تصریح کرد: برخی بانک ها با تنگ نظری در این مسیر مانع ایجاد می کنند، این در حالی است که دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبصره 18 راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و راکد است

تبصره 18 راهبردی ویژه برای فعال سازی واحدهای نیمه فعال و راکد است