مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:102020-09-01سياسي

کمیسیون بهداشت درباره روند برگزاری کنکور سراسری گزارش تهیه می کند


یک عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفته آینده به جمع بندی درباره نحوه برگزاری کنکور سراسری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آن خواهد پرداخت و گزارش جهت قرائت به هیأت رییسه ارائه می شود.

- یک عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفته آینده به جمع بندی درباره نحوه برگزاری کنکور سراسری و رعایت پروتکل های بهداشتی در آن خواهد پرداخت و گزارش جهت قرائت به هیأت رییسه ارائه می شود.

محسن فتحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان در زمان برگزاری کنکور سراسری مأمور برای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون سراسری بود.

اعضای کمیسیون در حوزه های امتحانی حضور پیدا کرده و براساس فرم ارائه شده به آن ها نظرات خود را در خصوص میزان رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام کردند.

این روند از سوی سایر نمایندگان عضو کمیسیون های دیگر هم انجام شد که قرار است نظرات آن ها در کمیسیون بهداشت تجمیع شود.

این عضو هیأت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت در جلسه روز یکشنبه هفته آینده به بررسی این موضوع می پردازد که چقدر پروتکل های بهداشتی در زمان برگزاری آزمون سراسری رعایت شده و چه نواقصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون بهداشت درباره روند برگزاری کنکور سراسری گزارش تهیه می کند

کمیسیون بهداشت درباره روند برگزاری کنکور سراسری گزارش تهیه می کند