مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-01سياسي

قراویز، کربلای رزمندگان همدان بود


دفاع مقدس، گنجینه بی پایان و گرانبهایی است که با وجود گذشت 31 سال از آن هنوز نمی توان گفت به قطره ای از این دریای بی پایان رسیده ایم.

بدون شک تلاش ها، - ایثارگری ها و فداکاری رزمندگان ما، امروز موجب بقاء نظام و سربلندی ملت ایران در تمام دنیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غرب کشور عزیزمان ایران حتی قبل از شروع جنگ تحمیلی بارها زخم خورده حملاتی بوده است و مردم همدان نیز به عنوان همسایه و یار وفادار استانهای همجوار خود در هر زمان دست آنها را فشرده و پای در رکاب جان فشانی های زیادی از خود نشان داده اند.

قراویز و بازی دراز بعد از گذشت 30 سال همچنان طنین انداز مظلومیت رزمندگان به خصوص شیرمردان همدانیست که مخلصانه در گرمای طاقت فرسا و کشنده این ارتفاعات تا آخرین فشنگ اسلحه و قطره خون خود مردانه ایستادند و نگذاشتند دشمنان در خاک پاکمان جولان دهند.

عملیات 11 شهریور شهیدان رجایی و باهنر ارتفاعات قراویز، کارنامه درخشان دلاوران همدانی را خونین و پربهاتر از قبل نشان می دهد که چگونه مردانه در راه ولایت و دفاع از خاک و ناموس، جان خود را فدا کردند.

نقش رزمندگان همدان در جلوگیری از تصرف سرپل ذهاب سردار رضا میرزایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در نشست تحلیلی گفتمان دفاع مقدس با محوریت عملیات 11 شهریور ، عنوان کرد: 31 شهریورماه سال 59 عراق به صورت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراویز، کربلای رزمندگان همدان بود

قراویز، کربلای رزمندگان همدان بود