مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:402020-09-01اقتصادي

تدوین 30 برنامه استاندارد ملی در همدان


مدیرکل استاندارد استان همدان با بیان اینکه مجوز سه مرکز تدوین برنامه در استان را گرفته ایم که بتوانیم از توان مجموعه نخبگان استان استفاده کنیم گفت: -  محمد مددی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه استاندارد یک مجموعه فرابخشی است که رسالت سنگینی در حوزه تولید، توزیع و نظارت و خدمات مشمول استانداردهای اجباری بر عهده دارد اظهار کرد: استاندارد در امر مهم نظارت بر صادرات و واردات یک مسئولیت مهم سازمانی را دارد.

وی افزود: از شهریورماه سال گذشته تاکنون بیش از 900 گواهینامه انطباق برای کالاهای صادراتی در استان توسط استاندارد صادر شده و در این مدت 110 تعیین ماهیت کالاهای صادراتی و وارداتی انجام و در اختیار گمرکات قرار گرفته تا کالاهای واجد شرایط بتوانند وارد شوند.

مدیرکل استاندار همدان با اشاره به اینکه به مناسبت سال جهش تولید این اداره بسته های حمایتی و تسهیلات را تدوین کرده که واردات کالاهای حد واسط و موارد اولیه برای تولید سهل تر شده است افزود: هدف ما این است بتوانیم در این شرایط سخت و تحریم در خدمت فعالان و تولیدکنندگان استان باشیم.

وی به تشکیل جلسات مختلف با مسئولان بخش های مختلف حوزه اقتصادی استان اعم از اتاق بازرگانی، حوزه جهاد کشاورزی، نخبگان و اساتید و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 30 برنامه استاندارد ملی در همدان

تدوین 30 برنامه استاندارد ملی در همدان