مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-01سياسي

راه اندازی اولین کانون هماهنگی تشکل های گردشگری در خراسان رضوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از راه اندازی اولین کانون هماهنگی تشکل های گردشگری در سطح کشور در خراسان رضوی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از راه اندازی اولین کانون هماهنگی تشکل های گردشگری در سطح کشور در خراسان رضوی خبر داد.

ابوالفضل مکرمی فر در گفت وگو با ایسنا با حضور در تحریریه این خبرگزاری، ضمن بیان این که در حال حاضر ایجاد 9 تشکل در حوزه گردشگری را آغاز کرده ایم، اظهار کرد: براساس برنامه پنج ساله ششم توسعه تمام تأسیسات گردشگری باید انجمن حرفه ای تشکیل دهند؛ طبق این برنامه، مراحل مربوط به پنج تشکل انجام شده و مراحل چهار تشکل باقی مانده در حال انجام است.

این تشکل ها سرعت خدمات رسانی کیفی و کمی را در حوزه تأسیسات گردشگری افزایش می دهد و هم چنین به نظارت ما را در این بخش قوام بیشتری می بخشد.

ما تفویض هایی را از سوی اداره کل براساس بخشنامه هایی که از وزارت منعکس شده، به تشکل ها داده و تشکل ها در این دایره کارهای خود را انجام می دهند.

وی افزود: علاوه بر این ها ما تنها استانی در کشور هستیم که در حال تشکیل کانون هماهنگی تشکل های گردشگری است و زمانی که پنج تشکل تشکیل شود، می توانیم کانون هماهنگی را نیز تشکیل دهیم و در آینده اولین کانون هماهنگی تشکل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اولین کانون هماهنگی تشکل های گردشگری در خراسان رضوی

راه اندازی اولین کانون هماهنگی تشکل های گردشگری در خراسان رضوی