مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1399 ساعت 10:402020-09-01سياسي

آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با وزارت دفاع برای رفع نیازهای استراتژیک کشور


نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هم راهی مسوولان این دومجموعه و تاکید بر گسترش همکاری های دوجانبه و رفع نیازهای استراتژیک کشور برگزار شد.

- در نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید شد؛ آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با وزارت دفاع برای رفع نیازهای استراتژیک کشور نشست مشترک رییس جهاددانشگاهی و وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هم راهی مسوولان این دومجموعه و تاکید بر گسترش همکاری های دوجانبه و رفع نیازهای استراتژیک کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی در نشست مشترک با امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که در دفتر این وزارت خانه برگزار شد، با اشاره به تفاهم نامه قبلی میان جهاددانشگاهی و وزارت دفاع و با تاکید بر توسعه و سرعت بخشیدن به همکاری های دو طرف، بیان کرد: جهاددانشگاهی آمادگی کامل خود را برای همکاری با مجموعه عظیم وزارت دفاع برای بومی سازی محصولات فناورانه ی کشور با حداکثر استفاده از ظرفیت داخل و مقابله با تحریم ها اعلام می نماید.

وی با تقدیر از حمایت های وزارت دفاع از توجه به بومی سازی داخلی فناوری های مورد نیاز کشور، خواستار تسریع در روند همکاری های دو طرف شد و افزود: در زمینه بومی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با وزارت دفاع برای رفع نیازهای استراتژیک کشور

آمادگی جهاددانشگاهی برای همکاری با وزارت دفاع برای رفع نیازهای استراتژیک کشور