مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-01فرهنگي

گلایه از سنگ اندازی برخی تئاتری ها نسبت به فعالیت در شرایط کرونا


کارگردان نمایش«فقط چهل روزه بودم» با اشاره به تغییرات نمایش در اجرای جدید از هنرمندانی که منتقد از سرگیری فعالیت های تئاتری هستند، گلایه کرد.

- کارگردان نمایش فقط چهل روزه بودم با اشاره به تغییرات نمایش در اجرای جدید از هنرمندانی که منتقد از سرگیری فعالیت های تئاتری هستند، گلایه کرد.

مسعود طیبی کارگردان نمایش فقط چهل روزه بودم که آخرین روزهای اجرای خود را در تالار سایه مجموعه تئاترشهر سپری می کند درباره حمایت نکردن برخی از هنرمندان تئاتر از اجرای آثار نمایشی در روزهای کرونایی به تبدیل شده در حالی که در این مکان ها بیشتر از هر فضای دیگری نکات و دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شود.

این روزها مخاطبان تئاتر هم کم کم دارند به حضور در تماشاخانه ها روی می آورند و بستگی به کیفیت و جذابیت هر اثر نمایشی مخاطب آن کار می شوند.

شاهد این مدعا هم استقبال خوب تماشاگران از نمایش فقط چهل روزه بودم و جوادیه است که به دلیل استقبال مخاطبان به صورت 2 اجرایی به صحنه می رفت.

طیبی درباره تغییراتی که در اجرای مجدد نمایش به وجود آمده است، توضیح داد: در بازتولید نمایش با تغییرات زیادی چه در طراحی صحنه و چه شیوه بازی بازیگران روبرو بودیم.

فضاسازی و طراحی صحنه نمایش کاملاً عوض شده و بازی ها هم از بازی های میکرواکتینگ به سمت هایپررئالیسم تغییر کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از سنگ اندازی برخی تئاتری ها نسبت به فعالیت در شرایط کرونا

گلایه از سنگ اندازی برخی تئاتری ها نسبت به فعالیت در شرایط کرونا