مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-02اجتماعي

تنگی سر روستایی زیبا در محاصره کوه های سر به فلک کشیده


اگر از آن دسته افرادی هستید که در پی یافتن مکانی خوش آب و هوا برای سفر هستید تا از زندگی سخت و طاقت فرسای شهری و ماشینی به آن پناه ببرید و دمی را در آن جا به دور از دم و دود شهرها بگذرانید با ما به دل روستای تنگی سر سفر کنید.

- "تنگی سر" روستایی زیبا در محاصره کوه های سر به فلک کشیده ایسنا/کردستان اگر از آن دسته افرادی هستید که در پی یافتن مکانی خوش آب و هوا برای سفر هستید تا از زندگی سخت و طاقت فرسای شهری و ماشینی به آن پناه ببرید و دمی را در آن جا به دور از دم و دود شهرها بگذرانید با ما به دل روستای تنگی سر سفر کنید.

برای رسیدن به این روستای زیبا باید از دل کوه های بلند و سر به فلک کشیده و دره های پست و از کنار چشمه های همیشه جاری گذر کنی که علاوه بر سخت بودن مسیر جاذبه های طبیعی و زیبای روستا را در همان ابتدای مسیر برای رهگذران خود به تصویر می کشد.

در همان ابتدای ورود به روستا اولین چیزی که در نگاه اول به چشم می خورد، بافت پلکانی روستا است که احتمالا تصویری از ماسوله و پالنگان را در ذهن شما تداعی می کند که دلیل آن شرایط آب و هوایی خاص منطقه و شیب زیاد روستای تنگی سر است.

طنین موسیقی دلنواز آب رودخانه ای که در میانه روستا در حال گذر است روح هر بیننده ای را به آرامی نوازش می کند و حس و حال نابی را برای شما به ارمغان میاورد که نظیر آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگی سر روستایی زیبا در محاصره کوه های سر به فلک کشیده

تنگی سر روستایی زیبا در محاصره کوه های سر به فلک کشیده