موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - هيات مديره استقلال - رييس هيات مديره استقلال - دشت مغان - سيرغان - صفحه فيس بوك ظريف - آويگدور ليبرمن - توليدات روستاييان و عشاير - آيت الله محمدرضا عابديني - محصولات باغي - كارت ورود به جلسه دكتري - اودلو - نصب دوربين مدار بسته - اولويت هاي پژوهشي - ايسنا قم - راهكار دو دولتي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-02اقتصادي

نایاب شدن سیلندر گاز در پایتخت نفت و گاز ایران/فریاد مردم از بی تدبیری ها


وقتی در پایتخت نفت و گاز ایران یعنی استان کهگیلویه و بویراحمد سیلندر گاز نایاب می شود مردم چگونه فکر می کنند و از مسوولان چه انتظاری دارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از صادر کنندگان نفت و گاز در ایران نام برده می شود که آوازه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از مرزها بیرون رفته است.

سخن امروز ما شاید هیچ ارتباطی با شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و صادرات نفت و گاز نداشته باشد اما قیاس جالبی برای وضعیت کنونی استان و محرومیت های آن با داشته ها و ظرفیت هایی است که وجود دارد.

وقتی می خوانیم و می شنویم که 25 درصد از نفت و گاز ایران برای صادرات از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر گچساران است و در سوی دیگر اخبار همه روزه از نایاب شدن کپسول گاز در استان داریم معلوم نیست که باید به نابرابری داشته ها و محرومیت ها خندید یا که گریست.

کیست که نداند استان کهگیلویه و بویراحمد استانی با بافت روستایی و عشایری است و شاید تنها استانی در ایران باشد که نسبت جمعیت روستایی و شهری آن تقریبا با یکی دو درصد برابر باشد.

از سوی دیگر بسیاری از شهرهای استان نیز بافت روستایی دارند و از جمله شهر یاسوج که حاشیه نشینان زیادی را در خود جای داده و هنوز از خدماتی مثل گاز بی بهره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایاب شدن سیلندر گاز در پایتخت نفت و گاز ایران/فریاد مردم از بی تدبیری ها

نایاب شدن سیلندر گاز در پایتخت نفت و گاز ایران/فریاد مردم از بی تدبیری ها