مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-02سياسي

پایان بازسازی و تعمیر 32 هزار واحد مسکونی سیل زده در لرستان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از پایان بازسازی و تعمیر بیش از 32 هزار واحد مسکونی سیل زده در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود رضایی در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، از پرداخت 1,500 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی خبر داد و اظهار داشت: کار بازسازی و تعمیر بیش از 32 هزار واحد سیل زده در لرستان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به صرف 220 میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و ایمن سازی روستاهای لرستان، عنوان کرد: بنیاد مسکن همزمان با بازسازی واحدهای سیل زده عملیات ایمن سازی روستاهای لرستان را اجرا کرده که سه پروژه شاخص آن اجرای دیواره ساحلی پلدختر و روستاهای بابازید و چم مهر بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان به صدور و تحویل 80 هزار جلد سند مالکیت به متقاضیان اشاره کرد و افزود: صدور این اسناد با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک استان صورت پذیرفته است.

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس نیز، تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رانشان از اندیشه ژرف و الهی امام راحل دانست و گفت: خدمت به محرومین در نظام اسلامی موهبت و توفیقی الهی است که بر عهده مسئولین نظام گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان بازسازی و تعمیر 32 هزار واحد مسکونی سیل زده در لرستان

پایان بازسازی و تعمیر 32 هزار واحد مسکونی سیل زده در لرستان