مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-02اقتصادي

ثبت 8 هزار و 535 فقره درخواست وام کرونا در زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون در مجموع 8 هزار و 535 فقره درخواست وام پرداخت شد که رقم آن معادل 162 میلیارد تومان است.

- محمدرضا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان بزرگترین دستگاه اجتماعی کشور فعالیت دارد و خدمات آن به بیش از 80 درصد جامعه ارائه می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مختلف است، اضافه کرد: در همین راستا از نظر فضای کسب و کار زنجان جزو سه استان نخست کشور است و از نظر امنیت در رتبه چهارم قرار دارد.

وی با بیان اینکه از سال 96 که قانون حمایت از اشتغال پایدار روستایی به تصویب رسید تا به امروز نزدیک به 252 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای روستایی استان پرداخت شده است، گفت: 19.

5 درصد تسهیلات مربوط به شهرستان خدابنده است.

یوسفی با اشاره به اینکه از کل رقم پرداختی 63 درصد توسط بخش کشاورزی، 14 درصد بخش صنعت و 23 درصد توسط بخش خدمات جذب شده است، افزود: میانگین رقم پرداختی برای هر فرد در استان معادل 90 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد ستاد ملی حمایت از مشاغل خانگی، حمایت از پشتیبانان است، گفت: تاکنون بیش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 8 هزار و 535 فقره درخواست وام کرونا در زنجان

ثبت 8 هزار و 535 فقره درخواست وام کرونا در زنجان