مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-02اقتصادي

برنامه ریزی برای ساماندهی سکونت 6 هزار خانوار در مناطق پر خطر


عضو شورای شهر تبریز از طرح احداث شهرک جوانان برای سامان دهی شش هزار خانوار در مناطق پرخطر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون بابایی اقدم در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: 70 الی 80 هکتار فضای ساخت شهرک جوانان است که با محوریت مسکونی و به صورت آپارتمان های 4 طبقه ای برای تمام 6 هزار خانواده درگیر درمناطق پرخطر شهر خانه احداث می کنیم.

او با اشاره به زمان ساخت و اتمام پروژه شهرک جوانان افزود: در بحث زمین مسئله به صورت کامل حل شده و سند آن را از منابع طبیعی اخذ می کنیم، بالاخره پروژه ای زمانبر است مگر اینکه منابع مالی آن تأمین شود.

او با اشاره به مشکلات مالی شهرداری تبریز گفت: در صورت تأمین منابع مالی مورد نیاز شهرداری، کار ساخت این شهرک آغاز می شود، مگر اینکه بخشی از اعتبار سیاست های ملی مسکن به این سمت هدایت شود؛ ولی در حالت کلی تلاش داریم که قیمت ها را پایین آورده و افراد را بدهکار نسازیم.

رییس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تأکید شورای پنجم شهر بر بهبود وضعیت مناطق کم برخوردار خاطر نشان کرد: بیشترین تأکید ما در شورای شهر، بحث مناطق کم برخوردار و بویژه آنهایی که به صورت غیراستاندارد اقدام به ساخت و ساز کرده و تبدیل به محلات شهری تبریز شده اند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساماندهی سکونت 6 هزار خانوار در مناطق پر خطر

برنامه ریزی برای ساماندهی سکونت 6 هزار خانوار در مناطق پر خطر