مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-02اقتصادي

جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس در صدور گواهی مبدأ ارتقا می یابد


مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پیوستن اتاق به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شیما کریمی اظهار کرد: فاکتورهای مورد نیاز برای پیوستن به زنجیره اعتبار بخشی گواهی مبدا ارسال شده و در آینده نزدیک شاهد پیوستن اتاق بازرگانی بندرعباس به این زنجیره خواهیم بود.

وی ادامه داد: اتاق هایی که به این زنجیره می پیوندند مجاز به استفاده از برچسپ معتبر کیفیت بین المللی فدراسیون جهانی اتاق های بازرگانی در فرم گواهی مبدا صادره خود هستند که این مهم جایگاه اتاق را به عنوان مرجع ذی صلاح در صدور گواهی مبدا تقویت می کند.

مدیر امور بین الملل اتاق بازرگانی بندرعباس افزود: بیش از 100 کشور دنیا به این زنجیره پیوسته اند که ساختار یکپارچه ای را بین اتاق های بازرگانی سراسر دنیا به وجود آورده است.

کریمی تصریح کرد: با پیوستن به این زنجیره علاوه بر تامین امنیت بالا و امکان استعلام الکترونیکی گواهی های مبدا صادره برای تمامی مخاطبان از اتلاف وقت، توقف محموله های صادراتی در گمرکات مقصد و در نتیجه بروز ضرر و زیان احتمالی برای صادرکنندگان جلوگیری به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس در صدور گواهی مبدأ ارتقا می یابد

جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس در صدور گواهی مبدأ ارتقا می یابد