مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 15:502020-09-02سياسي

کاهش پرونده های دادگاه تجدید نظر کاشان به کمتر از 7 هزار پرونده


مدیر کل دادگستری استان اصفهان گفت: با تاسیس چهار شعبه تجدید نظر در کاشان تعداد پرونده های تجدید نظر کاشان از به زیر هفت هزار پرونده کاهش پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر محمدرضا حبیبی عصر چهارشنبه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: مردم کاشان ولایت مدار شهره هستند و این به دلیل سبقه تاریخی مردم این دیار در دلدادگی به خاندان عصمت و طهارت است.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب دسترسی راحت مردم به امکانات قضایی است، ابراز داشت: بر این اساس تمهیدات خاصی از طرف قوه قضاییه اندیشیده شده است.

مدیر کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه پیش از این سالانه حدود 9 هزار پرونده از کاشان به مرکز استان برای تجدید نظر ارسال می شد، تصریح کرد: سال گذشته چهار شعبه دادگاه تجدید نظر در کاشان تأسیس شد که این شعبات حجم زیادی از ترددهای مردم کاشان را به اصفهان کاهش داد.

وی با اشاره به اینکه با تأسیس شعب دادگاه تجدید نظر در کاشان تعداد پرونده های تجدید نظر از حدود 16 هزار پرونده به کمتر از هفت هزار پرونده رسید، خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت ها هم کاشان در شرایط خوبی است و سعی شده است که متناسب با جایگاه مردم کاشان امکانات مهیا گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پرونده های دادگاه تجدید نظر کاشان به کمتر از 7 هزار پرونده

کاهش پرونده های دادگاه تجدید نظر کاشان به کمتر از 7 هزار پرونده