مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1399 ساعت 20:552020-09-02اقتصادي

اجرای فیبر نوری در پروژه 106 واحدی بسیجیان سرخه+ تصاویر


رییس شرکت مخابرات شهرستان سرخه از اجرای خطوط تلفن با کابل های فیبر نوری برای نخستین بار در پروژه 106 واحدی بسیجیان این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، به دنبال ساخت پروژه 106 واحدی شرکت تعاونی مسکن بسیجیان در میدان 9 دی شهر سرخه و تحویل واحدهای مسکونی به مالکان آن و ضرورت نصب خطوط تلفن در این محدوده که یکی از دغدغه های ساکنان آن بود، رییس شرکت مخابرات شهرستان سرخه به سؤالات فارس پاسخ داد.

فرهاد پیوندی با اشاره به اینکه از سال 96 پیگیری این امور در دستور کار شرکت مخابرات شهرستان سرخه قرار دارد، اظهار کرد: کابل های تلفن در قالب پروژه فیبر نوری برای نخستین بار در پروژه 106 واحدی شهر سرخه استفاده شده است.

وی تصریح کرد: تمام مراحل کابل کشی در این منطقه و حتی درون واحدهای مسکونی به صورت رایگان توسط شرکت مخابرات انجام گرفته و تنها پنج درصد هزینه ها از شرکت سازنده منازل مسکونی دریافت شده است.

رییس شرکت مخابرات شهرستان سرخه افزود: برای ارتباط منطقه تا مرکز مخابرات چهار هزار متر کابل فیبر نوری پرظرفیت و برای ارتباط دهی به داخل منازل مسکونی هشت هزار  متر کابل فیبر نوری کم ظرفیت استفاده شده است.

پیوندی اضافه کرد: کابل های فیبر نوری قابلیت ارائه انواع سرویس های مخابراتی شامل تلفن، اینترنت، اینترانت، تلویزیون اینترنتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فیبر نوری در پروژه 106 واحدی بسیجیان سرخه+ تصاویر

اجرای فیبر نوری در پروژه 106 واحدی بسیجیان سرخه+ تصاویر