مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-02سياسي

پویش های مردمی نباید وابسته به دستگاه های دولتی باشد


مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه پویش های مردمی نباید وابسته به دستگاه های دولتی باشد، گفت: باید در این پویش ها، از رسانه و فضای مجازی نهایت استفاده را برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال 99 در تاریخ ماندگار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: متأسفانه به خاطر اهمال کاری برخی افراد در حوزه های فرهنگی و تصمیم گیری کشور، مردم دچار نوعی انفعال و رخوت در همکاری و مشارکت در امور فرهنگی و اجرایی شده اند لذا در امور فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی، باید پویش های مردمی را جدی گرفت و به آن بها داد.

حجت الاسلام صاحبقرانی در ادامه تصریح کرد: پویش های مردمی نباید وابسته به دستگاه های دولتی باشد بلکه تا حد امکان باید به صورت مردمی و بدون وابستگی به ارگانها و نهادهای مختلف اداره شود، حتی اگر نهاد و سازمانی قصد کمک مالی داشت در صورت امکان نباید دریافت کرد و در صورت اصرار نهاد، به صورت مدیریت شده مبلغ دریافت شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه افزود: باید پویش مردمی را طوری طراحی کرد که خود مردم در تمامی مراحل مشارکت داشته باشند؛ در حقیقت باید مردم را از حالت انفعال نسبت به مسائل فرهنگی و معرفتی جدا کرده و آنها را در موضوعاتی مثل سیاه پوش کردن شهر شریک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های مردمی نباید وابسته به دستگاه های دولتی باشد

پویش های مردمی نباید وابسته به دستگاه های دولتی باشد