مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 05:202020-09-03پزشكي

ازن درمانی در خانه با کمک ابزار پوشیدنی


افزایش سریع عفونت های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک تهدیدکننده زندگی بوده و منجر به ایجاد زخم با درمان های موثر محدود می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی افزایش سریع عفونت های مقاوم در برابر آنتی بیوتیک تهدیدکننده زندگی بوده و منجر به ایجاد زخم با درمان های موثر محدود می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاریک نیوز، حدود 6 میلیون نفر در ایالات متحده تحت تاثیر زخم های مزمن قرار دارند؛ به همین دلیل گروهی از مبتکران دانشگاه پردو راه حلی پوشیدنی ایجاد کرده اند که به بیمار امکان می دهد بدون خروج از خانه تحت درمان قرار گیرد.

رحیم رحیمی، استادیار مهندسی مواد دانشگاه پردو، گفت: ما یک نوع درمان انقلابی برای از بین بردن باکتری های سطح زخم یا زخم دیابتی جهت تسریع روند بهبود ایجاد کردیم.

راهکار ما پچ پوشیدنی کم هزینه و اجزای همراه برای ایجاد ازن درمانی است.

ازن درمانی یک گزینه درمانی ضد میکروبی بر اساس گاز است که توسط تعداد زیادی از بیماران در ایالات متحده مورداستفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در بیشتر موارد بیماران برای ازن درمانی نیازمند حضور در یک مکان بالینی به همراه یک تکنسین آموزش دیده هستند.

رحیمی در ادامه افزود: این پچ با قابلیت عبور و مرور هوا روی زخم قرار می گیرد و سپس به دستگاه تولیدکننده ازن کوچک که به باتری مجهز شده متصل می شود، گاز ازن به سطح پو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازن درمانی در خانه با کمک ابزار پوشیدنی

ازن درمانی در خانه با کمک ابزار پوشیدنی