مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:252020-09-03دانش

شروع مجازی سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه


رییس دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف به صورت مجازی از شنبه شروع می شود، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس ها به صورت ترکیبی برگزار شود و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند.

- رییس دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف به صورت مجازی از شنبه شروع می شود، گفت: برنامه ریزی کرده ایم تا برای سال تحصیلی جدید برخی کلاس ها به صورت ترکیبی برگزار شود و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی در بیست و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف در حال برگزاری است، اظهار کرد: دانشگاه ها در ترم تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس ها و امتحانات مجازی را داشتند.

دانشگاه شریف نیز 1200 درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی به پایان رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: ارزشیابی هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود، البته از این نظر سنجی ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع مجازی سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه

شروع مجازی سال تحصیلی جدید دانشگاه شریف از شنبه