مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-03اقتصادي

طرح اقدام ملی مسکن 600 هزار خانوار را صاحب خانه می کند


طرح اقدام ملی مسکن برای خانه دار کردن 600 هزار خانوار در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر نوبخت پیش از ظهر پنج شنبه در سفر به استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت برنامه تکمیل مسکن مهر را از سال های گذشته پیش گرفته و تقریباً این پروژه در حال اتمام است، گفت: طرح احداث مسکن ملی برای خانه دار کردن 600 هزار خانوار در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه در تمام روستاهایی که امکان نوسازی واحد وجود داشت موضوع بهسازی مسکن روستایی در برنامه قرار گرفت، گفت: در طرح دیگری 100 هزار واحد مسکونی در قالب مسکن محرومان در دست احداث است است و افرادی که امکان تأمین مسکن برای آنها وجود ندارد از این طریق خانه دار می شوند.

معاون رییس جمهور گفت: در این طرح نیمی از مبلغ مورد نیاز برای احداث مسکن را دولت توسط سازمان برنامه و بودجه به صورت بلاعوض می پردازد و بخش دیگری که به صورت وام قرض الحسنه 4 درصد ساخته می شود نیز دولت در پرداخت سود اقدام می کند و آن را می پردازد و به این ترتیب افرادی که به هیچ عنوان امکان پرداخت وجه برای مسکن ندارند صاحب خانه می شوند.

نوبخت گفت: تاکنون 25 هزار کلید از این نوع واحدهای مسکونی تحویل مردم شده است و در استان همدان نیز تا 7 ماه آینده دو هزار کلید مسکن محرومان را تحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اقدام ملی مسکن 600 هزار خانوار را صاحب خانه می کند

طرح اقدام ملی مسکن 600 هزار خانوار را صاحب خانه می کند