مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-03سياسي

درخواست روحانی از کنشگران حوزه تعاون


​رییس جمهور در پیامی ضمن تبریک روز ملی تعاون، از همه کنشگران حوزه تعاون خواست برای توسعه بیش از پیش فرهنگ تعاون و یاری یکدیگر، سهم و نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی کشور را بیش از پیش افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور در پیامی با تبریک روز ملی تعاون به همه اعضای تعاونی ها و کارآفرینان و حامیان الگوی بین المللی تعاون، از همه کنشگران حوزه تعاون خواست برای توسعه بیش از پیش فرهنگ تعاون و یاری یکدیگر، سهم و نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادی کشور را بیش از پیش افزایش دهند.

متن پیام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بدین وسیله روز ملی تعاون (13 شهریور) را که سالروز تصویب قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران (مصوب 1370) نیز می باشد، به همه اعضای تعاونی ها و کارآفرینان و حامیان الگوی بین المللی تعاون تبریک می گویم.

تجمیع سرمایه های خرد مردمی و سازماندهی منابع انسانی کارآفرین و کارجو از جمله اصلی ترین کارکردهای تعاونی هاست و بر همین اساس در همه کشورها از نظام کسب و کار تعاونی به عنوان مدلی کارآمد با رویکرد اقتصادی و اجتماعی برای توانمندسازی آحاد جامعه و مردمی سازی اقتصاد و گسترش عدالت اجتماعی یاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست روحانی از کنشگران حوزه تعاون

درخواست روحانی از کنشگران حوزه تعاون