مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-03اقتصادي

ترسیم سیمای بصری، گامی اثر گذار در ایجاد شور و نشاط شهروندان


کار کردن در شرایط اقتصادی و بحران کرونا سخت است اما کسب رضایتمندی شهروندان بزرگترین هدف شهرداری محسوب می شود؛ بنابراین با ترسیم سیمای بصری گامی اثر گذار برای شهری با نشاط و سرزنده بر می داریم.

- ایسنا/مازندران شهردار ساری گفت: کار کردن در شرایط اقتصادی و بحران کرونا سخت است اما کسب رضایتمندی شهروندان بزرگترین هدف شهرداری محسوب می شود؛ بنابراین با ترسیم سیمای بصری گامی اثر گذار برای شهری با نشاط و سرزنده بر می داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی در جلسه شهرداران مناطق سه گانه به فعالیت های شهرداری ساری اشاره کرده و گفت: فاز دوم پروژه پل تا پل که در هفته دولت با حضور استاندار آغاز شده، با پیگیری های و جدیت مجموعه شهرداری و با استفاده از ظرفیت و توانمندی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری، با هدف روان سازی ترافیک و سهولت عبور و مرور و افزایش سرانه فضای سبز شهری در حال انجام است.

وی به بازدید نوبخت معاون رییس جمهور از پروژه ملی زباله سوز ساری و نظر مساعد دولت در تامین اعتبار تکمیل این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه در سه شیفت کاری و با عزم جدی که در مجموعه شهرداری وجود دارد دنبال می شود و امیدواریم بتوانیم طی زمانبندی مشخص شده و با حمایت های استاندار این پروژه را به سرانجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم سیمای بصری، گامی اثر گذار در ایجاد شور و نشاط شهروندان

ترسیم سیمای بصری، گامی اثر گذار در ایجاد شور و نشاط شهروندان