مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 04:352020-09-04سياسي

برگزاری هیئت عزاداری با حضور دانشجویان خارجی/ پروتکل ها را رعایت کردیم


مسؤول هیئت دانشجویی محبین اهل بیت(ع) از برگزاری باشکوه مراسم عزاداری با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) با رعایت کلیه پروتکل ها خبر داد.

- رضا اکبری مسؤول هیئت محبین اهل بیت(ع) دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین پیرامون برگزاری هیئت عزاداری برای دانشجویان خارجی این دانشگاه، عنوان کرد: با فرارسیدن ماه محرم و عزای حسینی، شنیدیم که دانشجویان غیر ایرانی که در خوابگاه ها مانده اند و مراجعت نکرده اند، تمایل دارند چند شب مراسم عزای حسینی برگزار کنند.

وی عنوان کرد: در این باره با هییت رییسه دانشگاه مذاکره کردیم و قرار شد علاوه بر برنامه هـای مجازی مان به مدت سه شب با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه نیز مراسم داشته باشیم.

اکبری با اشاره به وجود محدودیت ها و ضرورت رعایت پروتکل ها و برگذاری مراسم در فضای باز، اظهار کرد: مراسم ما یک ویژگی خاص دیگر هم داشت و آن مخاطبین غیر ایرانی بودند که حال و هوای هیئت امام حسین(ع) را تغییر دادند.

مسؤول هیئت دانشجویی محبین اهل بیت(ع) گفت: برادران و خواهران ما از کشورهای لبنان ، سوریه، افغانستان، ترکیه، یمن و پاکستان جمعیت اصلی این مراسم را تشکیل می دادند و علاوه بر آن از اساتید و کارمندان دانشگاه و  نیز دانشجوهای دانشگاه هـای دیگر استان نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هیئت عزاداری با حضور دانشجویان خارجی/ پروتکل ها را رعایت کردیم

برگزاری هیئت عزاداری با حضور دانشجویان خارجی/ پروتکل ها را رعایت کردیم