مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-04اقتصادي

کلاف سردرگم روستای سیل زده «ملاوی» / بازسازی و تعمیر 11 هزار واحد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به آخرین وضعیت روستای سیل زده «ملاوی» گفت: تا کنون 11 هزار واحد در شهرستان پلدختر بازسازی و تعمیر شده است.

- پلدختر- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به آخرین وضعیت روستای سیل زده ملاوی گفت: تا کنون 11 هزار واحد در شهرستان پلدختر بازسازی و تعمیر شده است.

مسعود رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پایان بازسازی مناطق سیل زده لرستان در مراسمی در سطح کشور توسط رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور یکی از وزرا در پلدختر اعلام می شود اظهار داشت: متقاضیان تسهیلات جدید تکمیل واحدهای نیمه تمام سیل زدگان در شهرهای پلدختر و معمولان می توانند برای تشکیل پرونده به ستادهای بنیاد مسکن معین اردبیل و اصفهان در معمولان و پلدختر مراجعه کنند.

بلاتکلیفی اهالی روستای سیل زده ملاوی وی افزود: بانک سینا آمادگی دارد که برای این افراد سیل زده پرونده تشکیل و با دریافت وام 15 میلیون تومانی واحدهای آنها تکمیل شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: روستای سیل زده ملاوی که تا کنون بلاتکلیف مانده بود توسط مسئولان مشکلات پیش روی آنها برطرف و مقرر شد از اراضی روستای سراب حمام برای احداث اهالی این روستا تفکیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم روستای سیل زده «ملاوی» / بازسازی و تعمیر 11 هزار واحد

کلاف سردرگم روستای سیل زده «ملاوی» / بازسازی و تعمیر 11 هزار واحد