مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 17:552020-09-04بين الملل

ترکیه کاروانی از خودروهای حامل تجهیزات نظامی به شمال شرق سوریه رساند


نظامیان ترکیه کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون های حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را به منظور آماده شدن برای تجاوز به مناطق دیگری در شمال شرق سوریه وارد این منطقه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان ترکیه کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون های حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را از طریق گذرگاه راس العین وارد خاک سوریه کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه به نقل از منابع محلی گزارش داد که نظامیان ترکیه امروز کاروانی از خودروهای نظامی و کامیون های حامل سلاح و مهمات را وارد شهر اشغالی راس العین کردند.

به گفته این منابع کاروان ترکیه که از گذرگاه مرزی راس العین وارد شده بود به سمت روستاهای باب الخیر و داوودیه رفت.

منابع محلی گفتند: نیروهای اشغالگر ترکیه با هدف آمادگی برای تجاوز به شهر درباسیه و شهرک ابو راسین در شمال استان الحسکه این کاروان را وارد خاک سوریه کردند .

از زمان تجاوز نظامی ترکیه به خاک سوریه در نهم اکتبر گذشته نظامیان ترکیه ده ها خودروی حامل سلاح و تجهیزات لجستیک را وارد خاک سوریه کردند  تا ضمن تقویت پایگاه های غیرقانونی خود در سوریه از مزدوران تروریست خود حمایت کنند که  دست به حملات تروریستی علیه اهالی می زنند، زیرساخت ها و تاسیسات حیاتی را تخریب می کنند و موجب آوارگی شمار زیادی از غیرنظامیان از روستاها و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه کاروانی از خودروهای حامل تجهیزات نظامی به شمال شرق سوریه رساند

ترکیه کاروانی از خودروهای حامل تجهیزات نظامی به شمال شرق سوریه رساند