مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:352020-09-05سياسي

الهیان: تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه چماقی بر سر آن هاست


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تلاش ⁧‫آمریکا‬⁩ برای فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگشت خودکار تحریمها چماقی برسر آمریکایی ها خواهد بود.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تلاش ⁧‫آمریکا‬⁩ برای فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگشت خودکار تحریمها چماقی برسر آمریکایی ها خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود در واکنش به تلاش آمریکا برای فعال کردن مکانیسم ماشه نوشت: آمریکا خود را خسته نکند.

تلاش ⁧‫آمریکا‬⁩ برای فعال کردن مکانیسم ماشه و بازگشت خودکار تحریمها چماقی می شود بر سر خود آمریکا و غرب، چراکه بازگشت تحریم ها مساوی با مرگ ⁧‫برجام‬⁩ و این قبل از آن که به ضرر ایران باشد به ضرر غرب و آمریکاست، و مرگ برجام مساوی با نجات اقتصاد ایران و آغاز دوباره فعالیتهای هسته ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا چندی پیش آمریکا ضمن متهم کردن ایران به عدم پایبندی به توافق هسته ای، رسما شورای امنیت سازمان ملل را از خواست خود برای فعال کردن مکانیسم ماشه آگاه کرد.

تاکنون این پیشنهاد آمریکا با مخالفت تمام قد کشورهای مختلف روبرو شده است، آنها اعلام کرده اند که آمریکا که خود ناقض برجام است و نمی تواند از مکانیسم ماشه استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیان: تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه چماقی بر سر آن هاست

الهیان: تلاش آمریکا برای فعال سازی مکانیسم ماشه چماقی بر سر آن هاست