مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 04:502020-09-05اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی گلستان و میراث فرهنگی


تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد دانشگاهی گلستان منعقد شد.

- ایسنا/گلستان تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و جهاد دانشگاهی گلستان منعقد شد.

این تفاهم نامه همکاری مشترک با حضور احمد تجری، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و سیدعزیز موسوی، سرپرست جهاد دانشگاهی گلستان به امضا رسید.

هدف از انعقاد این تفاهم نامه، گسترش و تعمیق همکاری های فی مابین به منظور انتقال تجارب، توانمندی ها و خدمات در راستای توسعه فرهنگی، پژوهشی و فناورانه و آموزشی و اشتغال زایی استان و راهکارهای اجرایی جهت تسهیل روند توسعه استان است.

از محورهای همکاری مشترک قید شده در این تفاهم نامه می توان به استفاده از توانمندی های علمی و تخصصی دو طرف در راستای اهداف و برنامه های توسعه ای استان و کشور، همکاری در راستای دانش تخصصی و توسعه مهارت های کارکنان، همکاری در تولید محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی و رسانه ای، حمایت و مشارکت در برگزاری رویدادهای کارآفرینی مرتبط و حمایت از تأسیس کسب وکارهای فناورانه، همکاری در ارتقای هویت ایرانی و اسلامی جوانان به ویژه دانشجویان برای آشنا کردن آنها با موضوعات مرتبط با صنایع دستی و گردشگری و همکاری در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی گلستان و میراث فرهنگی

امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی گلستان و میراث فرهنگی