مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-05ورزشي

فوتبال را قاتل نکنید!


در حالی که فینال جام حذفی در شهر مشهد و در وضعیت قرمز کرونا برگزار شد، حدود 200 تماشاگر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور پیدا کردند؛ - در حالی که فینال جام حذفی در شهر مشهد و در وضعیت قرمز کرونا برگزار شد، حدود 200 تماشاگر بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه امام رضا (ع) حضور پیدا کردند؛ اتفاقی که نشان داد مسئولان برگزاری فوتبال در ایران همچنان توانایی مدیریت حضور تماشاگران در شرایط کرونایی را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فصل 99-98 فوتبال داخلی ایران با برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین استقلال و تراکتور به پایان رسید.

این فصل از همان ابتدا و تعویق رقابت ها به بهانه فراهم کردن زیرساخت های ورزشگاه ها برای بلیت فروشی الکترونیکی درگیر حواشی بود و آخرین دیدارش هم از این قضیه مستثنی نبود.

فینال جام حذفی امسال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد و در شهری که از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد، برگزار شد اما در اتفاقی عجیب حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه حضور داشتند.

حضور این تماشاگران در حالی بود که حتی به خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه داده نشده بود و خبرگزاری ها مجبور شدند مانند باقی دیدارهای دوران کرونا، اتفاقات فینال جام حذفی را از تلویزیون پوشش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال را قاتل نکنید!

فوتبال را قاتل نکنید!