مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-05سياسي

تصمیم استاندار و ستاد کرونا جهت تعطیلی یک هفته ای مدارس اصفهان درست بوده است


یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تراکم دانش آموزی در استان اصفهان زیاد است معتقدم تصمیم استاندار اصفهان و ستاد کرونا در تعطیلی یک هفته ای مدارس درست بوده است.

- ایسنا/اصفهان یک عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه تراکم دانش آموزی در استان اصفهان زیاد است معتقدم تصمیم استاندار اصفهان و ستاد کرونا در تعطیلی یک هفته ای مدارس درست بوده است.

محمدجواد ابطحی در گفت وگو با ایسنا در خصوص بازگشایی مدارس و به تعویق افتادن این بازگشایی در اصفهان برای یک هفته، اظهار کرد: از نظر اینکه استاندار اصفهان متخصص ایمونولوژی است و بیشتر به تبعات و پیامدهای باز بودن برخی مراکز از جمله مدارس آگاه هستند معتقدم استاندار با تعطیلی یک هفته ای مدارس قصد دارد علامتی به هیئت دولت و ستاد ملی کرونا بدهد که در تصمیم گیری هایشان بیشتر دقت کنند به خصوص که دبستانی ها درک درستی از رعایت پروتکل های بهداشتی ندارند.

وی افزود: شاید یکی دیگر از دلایل تعطیلی یک هفته ای مدارس در اصفهان این باشد که مدارس اصفهان و برخی شهرستان ها هنوز آماده پذیرش حضوری دانش آموزان نبوده اند چرا که روز پنجشنبه تنها دو روز قبل از بازگشایی مدارس اعلام کردند کلاس ها به شکل حضوری تشکیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم استاندار و ستاد کرونا جهت تعطیلی یک هفته ای مدارس اصفهان درست بوده است

تصمیم استاندار و ستاد کرونا جهت تعطیلی یک هفته ای مدارس اصفهان درست بوده است