مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-05اجتماعي

زنگ مهر، نشاط و سلامت در مدارس با نیازهای ویژه کردستان نواخته شد


همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ مهر، نشاط و سلامت در مدارس با نیازهای ویژه کردستان نواخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خلیل رنجبر پیش از ظهر امروز در آیین نمادین بازگشایی مدارس با نیازهای ویژه استان و آغاز سال تحصیلی جدید که در مرکز آموزشی، پرورشی و توانبخشی گلها و توحید سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری حدود یک هزار و 400 دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس استثنایی استان تحصیل می کنند.

وی گفت: در 41 مدرسه و مرکز مستقل و ضمیمه در سطح استان 205 کلاس درس در دوره های تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای برای حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه آماده است.

وی رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل های سلامت در مدارس را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: حفظ و تأمین سلامت دانش آموزان در مدارس اولویت اصلی است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان با تأکید بر اینکه جریان تعلیم و تربیت باید همزیستی با این ویروس را در پیش بگیرد، یادآور شد: جریان زندگی ادامه دارد و باید سعی شود شیوه زیستن با ویروس کرونا را یاد گرفت.

  رنجبر با بیان اینکه یک دانش آموز با نیاز ویژه برابربا چهار دانش آموز در یک کلاس عادی نیازمند ارائه خدمات است، افزود: آنچه مهم است باور به ارزشمندی این کودکان مثل همه کودکان دیگر، اهمیت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مهر، نشاط و سلامت در مدارس با نیازهای ویژه کردستان نواخته شد

زنگ مهر، نشاط و سلامت در مدارس با نیازهای ویژه کردستان نواخته شد