مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-05ورزشي

وبینار «امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی» برگزار می شود


کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی وبینار «امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی» را برگزار می کند.

- وبینار امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی برگزار می شود کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه علامه طباطبایی وبینار امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، بروز صدمات و حوادث در ورزش امری اجتناب ناپذیر است و همواره ورزشکار در معرض یکسری خطرات بالقوه ای قرار دارد که در صورت اطلاع از مکانیسم آسیب و نحوه درمان این صدمات، از ناتوانی های بعدی ورزشکار کاسته می شود.

آشنایی با روش های صحیح کمک های اولیه به مصدومان سبب می شود که فرد بهبودی خود را سریع تر به دست آورد و بتواند به ادامه فعالیت مفید و موثر خود بپردازد، آما اگر از روش صحیح کمک های اولیه و انتقال مصدومین به بیمارستان و مراکز درمانی اطلاع و آگاهی کافی وجود نداشته باشد، در صورت بروز هرگونه حادثه و صدمه ای، ممکن است به دلیل عدم جابجایی صحیح و رساندن بی موقع امدادهای ضروری به وی موجب بروز صدمات و خطرات جانی جدی و خطرناکی برای ورزشکار شود.

صدمات و جراحاتی که به ورزشکاران وارد می شود، به علل مشخصی از ضرباتی که به افراد معمولی در اجتماع وارد می شود، متم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی» برگزار می شود

وبینار «امداد و کمک های اولیه در حوادث ورزشی» برگزار می شود