مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-05اقتصادي

بانک ملی شهر منتظران رسما تعطیل شد


طبق اعلام مدیرکل شعب بانکی استان بانک شهر منتظران بطور رسمی تعطیل شده و دیگر بازگشایی نخواهد شد اما طبق گفته فرماندار دزفول و معاون استاندار این بانک پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورا باید بازگشایی می شد.

- حدود 10 روز گذشته خبری مبنی بر تعطیلی بانک ملی شهر منتظران به عنوان تنها شعبه بانکی این شهر منتشر گردید که پس از پیگیری مسؤولین شهرستان و استان اعلام شد این بانک تعطیل نخواهد شد و پس از تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

امروز پس از گذشت پنج روز کاری از تعطیلات هفته گذشته مطلع شدیم که بانک ملی شهر منتظران به صورت رسمی تعطیل شده است.

فریدون غلامی رییس شورای شهر منتظران در گفت وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: پس از پیگیری های فراوان جهت جلوگیری از تعطیلی بانک ملی منتظران که تنها شعبه بانکی منطقه است متأسفانه در روز پنجشنبه 6 شهریور ماه این بانک رسماً تعطیل گردید.

وی افزود: دلیل تعطیلی این بانک عدم سودآوری کافی و وارد کردن ضرر و زیان بود که طبق تحقیقات انجام شده این ادعا کاملاً رد می شود.

رییس شورای شهر منتظران گفت: طبق پیگیری های فرماندار شهرستان و معاون سیاسی استاندار اعلام شد که با انتقال حساب های مشتریان سایر شعب بانک ملی دزفول از تعطیلی بانک منتظران جلوگیری شده و پس از تعطیلات تاسوعا و عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ملی شهر منتظران رسما تعطیل شد

بانک ملی شهر منتظران رسما تعطیل شد