مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-05ورزشي

سخنگوی فدراسیون کشتی: تا 10 مهر تکلیف مسابقات جهانی کشتی مشخص می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم امامی در مورد تشکیل جلسه امروز فدراسیون کشتی برای آغاز اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی، به برنامه دایره طلایی گفت: - محمد امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با درخواست محمد بنا و غلامرضا محمدی قرار شد فعلاً اردوهای ملی برپا نشود تا زمانی که اعلام نظر قطعی اتحادیه جهانی کشتی را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم امامی در مورد تشکیل جلسه امروز فدراسیون کشتی برای آغاز اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی، به برنامه دایره طلایی گفت: قرار بود اردوها مقطعی برگزار شود، اما نه با این تاریخ دقیقی که برخی اعلام کرده بودند، مبنی بر دعوت از سه نفر در شش وزن المپیکی و دو نفر در اوزان غیرالمپیکی، چون فدراسیون چنین برنامه ای نداشت.

در واقع قرار بود اردوهای چهار روزه مقطعی برگزار شود و امروز در جلسه ای که با مدیریت حمید سوریان و حضور سیدجلال عسگری نایب رییس و دبیر فدراسیون به همراه محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی آزاد و محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی آزاد و فرنگی برای بررسی برنامه های فنی تشکیل شد، مسائل مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه، موضوع برگزاری اردوهای مقطعی و هدفمند تیم ملی بود که باید براساس مسابقات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی فدراسیون کشتی: تا 10 مهر تکلیف مسابقات جهانی کشتی مشخص می شود

سخنگوی فدراسیون کشتی: تا 10 مهر تکلیف مسابقات جهانی کشتی مشخص می شود