موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-05سياسي

اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است


نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: نسبت به روند موجود در زمینه اجرای طرح موزه شهدا در استان انتقاد دارم و معتقدم اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در جلسه ستاد دفاع مقدس در محل استانداری زنجان، بر تداوم برگزاری یادواره شهیدان در استان تاکید کردو گفت: باید یاد و خاطره شهیدان همیشه در جامعه زنده بماند.

وی بر تبیین و تشریح اهداف و ارمانهای شهیدان تاکید کرد و یاد آورشد: نسل سوم و چهارم انقلاب باید با فلسفه شهید آشنا شوند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به کنگره سه هزار و 550 شهید استان زنجان اشاره کرد و افزود: باید این کنگره در سال آینده با برنامه ریزی با کیفیت برگزار شود.

خاتمی روند ساخت باغ موزه دفاع مقدس را بسیار کند اعلام کرد و گفت: بنده نسبت به اجرایی شدن این موزه انتقاد دارم و قدم های جدی در این خصوص برداشته نشده است و در ساخت این موزه از تجربیات سایر استان ها استفاده شود.

وی تاکید کرد: همه ما به شهیدا مدیون هستیم و در انجام کارها دچار روزه مرگی شدیم و کم کاری می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، به طرح همدلی و کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: این طرح جایگزین یوم العباس شد وبا صلابت و شکوهی هم در کشور درخشید و الگو برای سایر استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است

اقدام جدی برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در زنجان انجام نشده است