مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 16:352020-09-05بين الملل

توطئه ایجاد جنگ داخلی در مناطق مرکزی و جنوبی عراق با ترور فرماندهان حشد شعبی


سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در سندی محرمانه از طرحی برای فتنه آفرینی در مناطق مرکزی و جنوبی عراق با ترور فرماندهان حشد شعبی خبر داده است.

- سازمان اطلاعات وزارت کشور عراق در سندی محرمانه از طرحی برای فتنه آفرینی در مناطق مرکزی و جنوبی عراق با ترور فرماندهان حشد شعبی خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این سند فوری و محرمانه از سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال وزارت کشور عراق خطاب به ادارات پلیس استان های مرکزی و جنوبی و دیگر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمده است که اطلاعات در دسترس از قصد طرف های خارجی برای فتنه آفرینی و ایجاد جنگ داخلی شیعی-شیعی در استان های مرکزی و جنوبی از طریق هدف قرار دادن برخی گروه های زیرمجموعه حشد شعبی و به ویژه ابوحسین الحمیداوی و شیخ اکرم الکعبی حکایت دارند.

براساس گزارش میدل ایست نیوز، در ادامه این سند محرمانه آمده است که در صورت عدم امکان ترور این افراد، رهبران دیگر حشد شعبی و نیز شیوخ عشایرِ حامی تظاهرات و مشخصا شیوخی که به کشورهای شورای همکاری سفر می کنند و روابط ویژه ای با رییس جمهوری و نخست وزیر و برخی فعالان اجتماعی و مسؤولان هماهنگی تظاهرات دارند، هدف قرار خواهند گرفت.

در پایان این سند ذکر شده است، اطلاعات موجود نشان می دهد که طرف های خارجی دست به حمایت مالی و تسلیحاتی از برخی شیوخ و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه ایجاد جنگ داخلی در مناطق مرکزی و جنوبی عراق با ترور فرماندهان حشد شعبی

توطئه ایجاد جنگ داخلی در مناطق مرکزی و جنوبی عراق با ترور فرماندهان حشد شعبی