مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 20:202020-09-05سياسي

مسأله محوری در بسیج دانشجویی به طور جدی دنبال می شود


مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: رویکرد تحولی بسیج دانشجویی، مسأله محوری بوده و در یک سال گذشته در این مسیر گام برداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، محمدامین بخشیان، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان شنبه شب در نشستی با شماری از دانشجویان بسیجی شاهرود، با تأکید بر اینکه رسالت مهم بسیج دانشجویی، کادرسازی برای انقلاب اسلامی و تربیت کادر و نیروی انقلابی و ارزشی است، گفت: جایگاه بسیج دانشجویی مبتنی بر شاخص هایی است که سبب رفعت آن شده است.

او با بیان اینکه در زبان امامین انقلاب آنجا که ایجاد تمدن اسلامی و هسته های مقاومت می شود، سخن از بسیج دانشجویی است، افزود: مقام معظم رهبری با شکل دادن جلسات سالانه دانشجویی، جایگاه بسیج دانشجویی را رفیع می دانند.

او تصریح کرد: ما در برهه حاضر با رویکرد تحولی در مجموعه بسیج دانشجویی مواجه هستیم و رویکرد اصلی، مسأله محوری بوده و در یک سال گذشته، بسیج دانشجویی در این مسیر گام برداشته است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان بیان کرد: مقام معظم رهبری در تمام فرمایشات خود به ویژه در هفته بسیج و دیدار دانشجویی، به تصریح تأیید و تشویق کردند که رویکرد مسأله محوری را دانشجویان پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله محوری در بسیج دانشجویی به طور جدی دنبال می شود

مسأله محوری در بسیج دانشجویی به طور جدی دنبال می شود