مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:452020-09-06اجتماعي

730 مهدکودک بهزیستی اصفهان آماده واگذاری به آموزش و پرورش


معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان گفت: 730 مرکز مهدکودک زیرنظر بهزیستی اصفهان آمادگی لازم برای واگذاری به اداره کل آموزش و پرورش را دارند.

- مجتبی ناجی در گفت و گو با مراکز مهدکودک توسط سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش مدیریت و نظارت می شد که محل مناقشه بین دو دستگاه بود.

وی با اعلام آمادگی سازمان بهزیستی از واگذاری صفر تا صد مراکز مهدکودک به وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: تا این لحظه وزارت آموزش و پرورش این آمادگی را اعلام نکرده که مسئولیت آموزش و پرورش تمام سنین قبل از دبستان را برعهده بگیرد.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان با تاکید بر مدیریت واحد بر مراکز مهدکودک از شش ماهگی تا شش سالگی ابراز داشت: تعدد و تکثر دیدگاه ها باعث می شود که کودکان دچار سردرگمی شوند.

البته گمانه زنی می شود که سازمان عریض و طویل آموزش و پرورش برای اداره مراکز مهدکودک با دشواری هایی روبه رو شود.

وی افزود: تعداد 730 مرکز مهدکودک در استان اصفهان فعال است که به علت بیماری کرونا 15 درصد از این مراکز مهدکودک به طور موقت غیرفعال شده اند.

ناجی با اشاره به اینکه 40 هزار کودک در سال تحصیلی گذشته در مراکز مهدکودک در سراسر استان اصفهان پذیرش شدند، گفت: بالغ بر 90 درصد از پذیرش شدگان در مقاطع سنی 5 و 6 سال بودند که 30 هزار نفر از این نوآموزان زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

730 مهدکودک بهزیستی اصفهان آماده واگذاری به آموزش و پرورش

730 مهدکودک بهزیستی اصفهان آماده واگذاری به آموزش و پرورش