مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 03:502020-09-06اجتماعي

بیش از 1500دانش آموز با نیاز ویژه در خراسان جنوبی به کلاس درس رفتند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 1550 دانش آموز با نیاز ویژه استان در 27 مرکز آموزش و 40 کلاس خاص آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 1550 دانش آموز با نیاز ویژه استان در 27 مرکز آموزش و 40 کلاس خاص آغاز سال تحصیلی جدید را جشن گرفتند.

محمد علی واقعی اظهار کرد: در حال حاضر 2970 دانش آموز دیرآموز، آسیب دیده بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و اوتیسم در قالب طرح تلفیقی فراگیر در مدارس عادی مشغول تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، وی با اشاره به گروه بندی دانش آموزان با نیازهای ویژه در مراکز پر جمعیت استان مطابق دستورالعمل بازگشایی مدارس، بیان کرد: دانش آموزان به دو گروه تقسیم شده و کلاس ها به صورت دو روز حضوری در مدرسه و یک روز در فضای مجازی تشکیل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه خدمات توانبخشی به صورت انفرادی و حضوری انجام می شود، تصریح کرد: گرفتن مدرسه از دانش آموزان، تضییع ظرفیت کسب فرصت های مهم و تضعیف بلوغ اجتماعی و توسعه ذهنی آنان است.

واقعی با بیان اینکه دانش آموزان آنچه را که در مدرسه کسب می کنند، در کمتر جایی قابل دسترسی است، افزود: سلب فضای مدرسه از دانش آموز و محروم کردن وی ازکسب مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500دانش آموز با نیاز ویژه در خراسان جنوبی به کلاس درس رفتند

بیش از 1500دانش آموز با نیاز ویژه در خراسان جنوبی به کلاس درس رفتند