مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-06اجتماعي

ضرورت نظارت والدین بر فعالیت سایبری فرزندان در سال تحصیلی جدید


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: نظارت والدین بر رفتار و فعالیت سایبری فرزندان در سال تحصیلی جدید که قرار است آموزش ها به صورت مجازی و آنلاین باشد یک ضرورت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی محمد رجبی رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا در تشریح این خبر بیان داشت: همراهی و هماهنگی والدین با سیستم آموزش مجازی وزارت آموزش و پرورش نه تنها باعث بالا رفتن سطح آموزش و یادگیری دانش آموزان می شود بلکه بهترین مانع برای جلوگیری از تهدیدات و آسیب های فضای مجازی علیه دانش آموزان است.

وی با اشاره به نا آشنایی و اطلاعات کم برخی خانواده ها در خصوص تهدیدات و آسیب های فضای مجازی افزود: آموزش مجازی دانش آموزان می طلبد تا والدین برای همراهی و مصونیت دانش آموزان، دانش و اطلاعات خود در زمینه فضای مجازی و تهدیدات و آسیب های آن را به روز کنند.

به گفته سرهنگ رجبی به روز شدن والدین و افزایش سواد رسانه ای آنها با توجه به منابع آموزشی موجود در اینترنت و سایت پلیس فتا کار سختی نیست و والدین در این خصوص نگران نباشند.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به استفاده از آموزش مجازی در سال جاری و افزایش زمان استفاده دانش آموزان از اینترنت تأکید کرد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدات و آسیب های فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت والدین بر فعالیت سایبری فرزندان در سال تحصیلی جدید

ضرورت نظارت والدین بر فعالیت سایبری فرزندان در سال تحصیلی جدید