مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:552020-09-06اقتصادي

منطقه ویژه «اکباتان» در همدان پایلوت گردشگری غرب کشور می شود


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان گفت: منطقه ویژه اکباتان پایلوت گردشگری غرب کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید میدانی اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان از روند عملیات اجرایی بوستان 243 هکتاری اکباتان گفت: پروژه احداث بوستان و سایت گردشگری اکباتان از مهم ترین پروژه های مدیریت شهری است.

قراباغی افزود: این طرح حاصل توافق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرداری همدان بود و در اختیار شهرداری منطقه 2 قرار گرفته که در صورت بهره برداری از این طرح استانی مدعی خواهیم بود، سرانه فضای سبز افزایش یافته و شاهد ظهور یک پارک فرامنطقه ای در استان همدان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه توسعه گردشگری، توسعه یک منطقه، شهر، استان و کشور را رقم می زند؛ گفت: بوستان جنگلی سد اکباتان از مهم ترین پروژه های استانی محسوب می شود که استانداری، فرمانداری و نمایندگان مجلس هم پیگیری اجرای این طرح هستند؛ از این رو مقرر شده بود از ظرفیت سرمایه گذاران، همراه با مطالعه کارشناسی شده در این پروژه، استفاده شود.

قراباغی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا از منطقه تفریحی زاینده رود به منظور بررسی ظرفیت های ایجاد شده برای اجرایی شدن به روز آن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه «اکباتان» در همدان پایلوت گردشگری غرب کشور می شود

منطقه ویژه «اکباتان» در همدان پایلوت گردشگری غرب کشور می شود