مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:102020-09-06سياسي

قطار دوطبقه همدان- تهران ظرف 10 روز آینده راه اندازی می شود


مدیرکل راه آهن غرب کشور از راه اندازی قطار دو طبقه همدان- تهران ظرف 10 روز آینده خبر داد و گفت: قطار دو طبقه در مسیر همدان به تهران یک هفته تا 10 روز آینده راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل راه آهن غرب کشور از راه اندازی قطار دو طبقه همدان- تهران ظرف 10 روز آینده خبر داد و گفت: قطار دو طبقه در مسیر همدان به تهران یک هفته تا 10 روز آینده راه اندازی خواهد شد.

سعید ابراهیم نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مقداری از کارهای قطار دو طبقه باقی مانده و به دنبال این هستیم که ظرف مدت یک هفته این قطار را در مسیر همدان- تهران داشته باشیم.

وی تصریح کرد: این قطار نخستین قطاری است که به صورت دو طبقه در این مسیر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و با توجه به استقبال مسافران می تواند از دو تا سه سالن 108 نفری برخوردار باشد.

مدیرکل راه آهن غرب کشور با بیان اینکه سفرهای قطار همدان به مقاصد مختلف برقرار است، خاطرنشان کرد: قطار همدان- مشهد هر روزه مسافران را جابه جا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این مدیرکل راه آهن غرب کشور از حرکت آزمایشی قطار دو طبقه تهران- همدان در روز سه شنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: این قطار به صورت آزمایشی به حرکت درآمد و زمانی که تمام مسائل فنی لازم مورد بررسی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار دوطبقه همدان- تهران ظرف 10 روز آینده راه اندازی می شود

قطار دوطبقه همدان- تهران ظرف 10 روز آینده راه اندازی می شود