مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:102020-09-06اقتصادي

تامین کل آب مورد نیاز اهواز از طرح غدیر، به زودی


استاندار خوزستان از تامین کل آب مورد نیاز اهواز از طرح آبرسانی غدیر در مدت چهار تا پنج ماه آینده و توقف برداشت آب از کارون برای تامین آب شرب این شهر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از تامین کل آب مورد نیاز اهواز از طرح آبرسانی غدیر در مدت چهار تا پنج ماه آینده و توقف برداشت آب از کارون برای تامین آب شرب این شهر خبر داد.

غلامرضا شریعتی در آیین افتتاح پروژه های فاز دوم طرح آبرسانی غدیر که امروز (16 شهریورماه) در ام الدبس دشت آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط سخت و بی آبی سال 97 که برای تامین آب شهرهای آبادان و خرمشهر و شادگان در مضیقه بودیم و امکان برداشت آب از کارون نبود، مردم این شهرها بحق گله مند بودند و پیش بینی این بود که در سال های بعد دچار بحران آب می شویم بنابراین دست به دست هم دادیم و خط 2000 میلیمتری انتقال آب به این مناطق را اجرایی کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود 80 تا 90 کیلومتر خط لوله فولادی 2000 میلیمتری در مدت 12 ماه، اجرایی و 13 تیرماه سال 97 آب وارد لوله های طرح غدیر شد و به مردم آبادان و خرمشهر رسید.

استاندار خوزستان تصریح کرد: سال 97 یک سال عجیب بود؛ در آن سال شش ماه در شرایط خشکسال ترین مدت در 50 سال اخیر و شش ماه در پرآب ترین مدت 50 تا 100 سال اخیر قرار داشتیم و در این دو دوره، قرارگاه خاتم هر کاری که به آن ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کل آب مورد نیاز اهواز از طرح غدیر، به زودی

تامین کل آب مورد نیاز اهواز از طرح غدیر، به زودی