مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:002020-09-06اقتصادي

جهاددانشگاهی نقش ارزنده ای در توسعه مشاغل خانگی استان دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی که در توسعه کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی نقش ارزنده ای ایفا کرده است، - ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی که در توسعه کارآفرینی و ایجاد مشاغل خانگی نقش ارزنده ای ایفا کرده است، یاد کرد.

محمدرضا یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با رویکرد توانمندسازی متقاضیان برای راه اندازی کسب و کار و با عاملیت جهاددانشگاهی اجرا می شود.

این طرح در راستای پیاده سازی الگوی توسعه مشاغل خانگی مصوب 18 بهمن ماه سال 95، در ستاد ملی ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی و در قالب قرارداد پژوهش توسعه ای بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاددانشگاهی است.

وی افزود: بر اساس محورهای توسعه ای از قبیل مطالعات، ساماندهی، بررسی و استعدادسنجی، توانمندسازی 54 هزار و 300 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی در 31 استان و بر اساس الگوی توسعه مشاغل خانگی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

این مسئول ادامه داد: در روزهای آتی، سهم استان ها ابلاغ و بر اساس شیوه نامه ابلاغی، فرآیند اجرای آن آغاز خواهد شد و شیوه نامه ها در فازبندی مختلف تعریف شده که در سال اول شامل مطالعات، بررسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نقش ارزنده ای در توسعه مشاغل خانگی استان دارد

جهاددانشگاهی نقش ارزنده ای در توسعه مشاغل خانگی استان دارد