مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-06سياسي

فرهنگ های غلط در استان سمنان شناسایی شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم شناسایی فرهنگ های غلط استان در شورای فرهنگ عمومی گفت: بازبینی مصوبات این شورا در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام جمعه سمنان ضمن بیان اینکه شناسایی فرهنگ های غلط در استان سمنان در دستور کار شورای فرهنگ عمومی این استان قرار گیرد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ صداقت وامانت داری در جامعه به عنوان یک ضرورت احساس می شود.

وی با تأکید بر لزوم ترویج صفات و ویژگی های مثبت و تبدیل آن به فرهنگ عمومی در جامعه بیان کرد: با تحقق این امر استان سمنان به استانی ممتاز در شاخص فرهنگی در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت بازبینی مصوبات شورای فرهنگ عمومی افزود: عملیاتی شدن این مصوبات و اثربخشی آن ها در سطح جامعه باید در اولویت نخست اعضای شورای قرار گیرد.

شاهچراغی بابیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی تنها صرف برگزاری جلسه نباشد، یادآور شد: باید ثمره این جلسات و مصوبات آن را در استان سمنان مشاهده کنیم و در کنار حضور جدی، پیگیری جدی هم در دستور کار مسئولان فرهنگی استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ های غلط در استان سمنان شناسایی شود

فرهنگ های غلط در استان سمنان شناسایی شود