مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-06اقتصادي

ساخت 5 هزار واحد مسکن مهر جدید در پردیس آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز تحویل 14 هزار واحد مسکن مهر، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز واحدهای مسکن مهر پردیس  را قبل از افتتاح به مالکان تحویل می دهیم و 14 هزار مالک به بانک معرفی می شوند تا دفترچه اقساط خود را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: مالکان پس از دریافت دفترچه به کارگزاری مراجعه می کنند تا نامه تحویل واحدشان را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: انشعابات آب، برق و گاز تمامی واحدهای مسکن مهر پردیس وصل شده و این کنتورها که به نام متقاضی خریداری شده و مالکان به محض اینکه نامه تحویل واحد را گرفتند انشعاب رایگان به مالک داده می شود زیرا هزینه انشعبات قبلاً به مالک پرداخت شده است.

  هدایت اضافه کرد: کار تحویل 14 هزار واحد در پردیس مانند تحویل یک شهر 60 هزار نفری بوده و این روند در حدود 3 ماه طول می کشد تا آخرین واحد را به مالکان تحویل بدهیم.

وی یادآور شد: در فاز 11 نمی توانیم بیش از 2 بلوک در روز را تحویل بدهیم اما کنتورها با نامه شرکت عمران به مالکان و بدون هزینه وصل می شود، زیرا فرآیند تحویل زمان بر بوده و کنتوری که به نام مالک است فرم و فیش ها را باید تکمیل کند و به محض گرفتن کارت قسط یک هفته ای برق آب و گاز وصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5 هزار واحد مسکن مهر جدید در پردیس آغاز شد

ساخت 5 هزار واحد مسکن مهر جدید در پردیس آغاز شد