مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 12:352020-09-06ورزشي

نویدکیا: به دنبال این نیستم دوستان خود را اینجا بیاورم/ با تکسیرا به آسیا می رویم


قطعا بدانند که دنبال این نیستم دوستان خودم را کنار خودم جمع کنم، چون می دانم کار بسیار سنگینی است و کسانی را می آوریم که به تیمم کمک کنند نه این که چون سال ها اینجا بودم افراد نزدیکم را دور خودم جمع کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از معرفی صبح گاهی محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جدید تیم سپاهان، وی در اولین روز کار رسمی خود ابتدا جلسه ای را با مدیر باشگاه جهت آمادگی بیشتر برای حضور در رقابت های جام باشگاه آسیا برگزار کرد و پس از آن راهی نقش جهان شد تا در ابتدا به صورت رسمی و با حضور هواداران تیم معارفه شود و پس از آن نیز با تیم خود در قالب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم سپاهان نوین برود.

نویدکیا، صبح امروز با حضور در دفتر ساکت و با شرکت تکسیرا، در خصوص آخرین وضعیت تیم گفت وگو کردند، اما نتیجه این جلسه رسانه ای نشد.

پس از آن، محرم نویدکیا در حضور پررنگ هواداران سپاهان در ورزشگاه نقش جهان حاضر شد، هواداران سپاهان که از بازگشت اسطوره تیم خود بسیار خوش حال بودند، شادی خود را با سر دادن شعارهای بروز دادند تا استارت کار نویدکیا در سپاهان با حمایت حداکثری هواداران و همچنین مدیرعامل باشگاه کلید بخورد.

نویدکیا، پیش از آغاز دیدار تدارکاتی سپاهان و سپاهان نوین در جمع خبرنگاران اظهار داشته بود: دلم می خواهد اگر تصمیماتی می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویدکیا: به دنبال این نیستم دوستان خود را اینجا بیاورم/ با تکسیرا به آسیا می رویم

نویدکیا: به دنبال این نیستم دوستان خود را اینجا بیاورم/ با تکسیرا به آسیا می رویم